torsdag 7. juli 2011

Interiørglede på vent...!

Jeg er meget interiør interessert, selvom bloggen min ikke bærer preg av dette av flere årsaker; Jeg er midt oppe i en rehabliteringsperiode etter sykdom og jeg har så mange andre interesser av det litt rolige slaget, at det er de som nå får plass på bloggen min.

MEN, jeg har i min sykdomsperiode hatt en laaaaang rekke med stillesittende dager, da har penn og papir vært viktige ingredienser i min planlegging på alt som skal gjøres når jeg blir frisk! Før og etter arkivet mitt vil bli oppdatert kraftig etterhvert! :)

Så, mens jeg "venter", lar jeg meg med glede inspirere av andre. Tips & Inspirasjon til hjemmet er en flott Facebook gruppe hvor man kan dele inspirasjon, og ikke minst få veldig gode råd og tips fra andre. Den drives av hyggelige Beate (min navnesøster;)), som er utrolig flink til å oppmuntre og komme med tips til linker hvor man kan finne det man søker. I tillegg får man en følelse av at man er velkommen med sine innlegg på siden, da Beate alltid gir lyd fra seg i en eller annen hyggelig form. Det er blitt en form for avhengighet å følge med her. Det er så utrolig mange kreative mennesker som Beate har klart å samle på ett sted:)
Tips & Inspirasjon til hjemmet er en Facebook gruppe alle interiørglade bør være medlem av!










































Ha en herlig sommerdag! :)
Klem fra Beate


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)