mandag 26. september 2011

Høstbukett

I går var jeg en tur ute i skogen... og plukket "blomster"!!:) De som kjenner meg vet at jeg er svak for det visne, så det ble noen hundekjeks med hjem. I tillegg synes jeg at de fargene som er på trærne nå er helt utrolig vakre! Tipper det så litt merkelig ut der jeg kom ruslende med en stor bukett med visne blomster i neven. De vakre bladene hadde jeg i lomma;)

Litt lek i Photoshop resulterte i en ekstra versjon - hvilket bilde liker du best?

○ Beate ○







































Those who know me know that I love withered flowers. Autumn leaves in beautifulcolors was also taken home from the woods yesterday. Playing with photoshop resulted in a different version - which one do you like best?


○ Beate ○ 





3 kommentarer:

  1. Kjempefin bukett:) Likte veldig godt begge bildene jeg.

    SvarSlett
  2. Hei! Nydelig. Men må si jeg falt for bilde nr 2 med en gang. God ide forresten. Ble inspirert nå. Nå må jeg og ut og plukke litt.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å kunne inspirere Aina. Jeg liker begge, men heller nok også litt til nr. 2 :)

    Ha en super torsdag :)

    Beate

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)