torsdag 26. januar 2012

Når månen kaster skygger

Da kjenner jeg at det kribler, jeg vil gjerne ut å ta bilder i månelyset! Men dessverre er det ikke alltid like lett å ta seg en tur ut sent om kvelden, spesielt ikke alene... 
Her sitter jeg trygt plassert innenfor vinduet på hytta til foreldrene mine. Bildet er tatt sent, sent på kvelden. Skyggene fra månelyset og stjernene på himmelen gir iallefall meg skikkelig vinterstemning:)



When the moon make shadows on the ground I feel like runing out with my camera. 
Love the sight of it!


Beate 

5 kommentarer:

  1. Så utrolig arti å se :-) vinterventyr, det er det det er!! Falt også helt pladask for bildene av sau under her, hærlige typer, og sånn pels slule en hatt den som er fotogal men frossen :-)

    SvarSlett
  2. Flott vinterstemning! Skulle også gjerne tatt meg en kvelds fototur. Det inspirerer når man ser de flotte bildene andre tar.

    SvarSlett
  3. Flott bilde og flott fanget!

    Og det var litt av et månelys, ser ut som om bildet kunne vært tatt midt på dagen. I hvert fall nå i vintermånedene..

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha for hyggelige tilbakemeldinger.

    Jeg lar meg virkelig rive med av skikkelig vinterstemning! :)

    ○ Beate ○

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)