onsdag 15. august 2012

Ingen veps??!

Én ting jeg har funnet ut de siste par ukene, er at i hagen min er det minmalt med veps og humler!

Jeg fikk det for meg at jeg ville forevige en veps i luften, og satt her og ventet... og ventet... og ventet! 

Til slutt gikk jeg inn og hentet en skål med jordbærsyltetøy - ikke lettvarianten altså ;)
 Endelig kom det en veps på visitt, men den var mer interessert i å gnage på en flue i et 
edderkoppnett (er det normalt for en veps??) enn i mitt deilige jordbærsyltetøy! 
Vel, det ble med disse bildene, så "stakk" (hihi) den igjen! 
Egentlig får jeg vel i grunn bare være fornøyd med fravær av veps, 
så får bilder være bilder! :D



Ha en deilig ettermiddag!


1 kommentarer:

  1. SKØN humor og lækre billeder, Beate!
    Jeg kan næsten se dig for mig ;-)

    Ønsker dig en god weekend!
    :-) Dorthe

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)