fredag 14. desember 2012

Om å stoppe opp!

Det hender man stopper opp her i livet - stopper opp og tenker litt, eller stopper opp fordi det er så vakkert utenfor bilvinduet akkurat der og da! Som når dette bildet ble tatt; bråstopp inn i en busslomme på vei til fjellet :) 



Jeg har også stoppet opp i livet mitt for å tenke litt; tenke litt på det som kommer og ikke minst på det som har vært. 
I den tankeprosessen har jeg bestemt meg for å avslutte det trygge gode og godt betalte, 
i bytte mot det usikre, utrygge og sikkert ikke veldig godt betalte. Jeg har min aller siste arbeidsdag på fredag om én uke, 
og deretter skal jeg stå på egne ben og drive med det jeg brenner for! 
Jeg skal fylle dagene mine med fotografering og maling. 

Jeg vet det er noen som synes dette kan være en tanke vågalt og uansvarlig, 
men det er nå jeg lever og denne gangen var det hjertet som vant! :)

Jeg tar fatt på nyåret med masse energi og pågangsmot. 
Jeg er forberedt på beinhard jobbing og nattevåk - 
men lengst inne i magen kjenner jeg at dette valget er riktig for meg:)

Ha en super helg og førjulstid!

=

Klem fra Beate 

9 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk dame, modig og tøff! Du er på rett vei - Og gjør det man skal gjøre i livet: Følge hjertet! Jeg heier på deg <3

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde! Ja iblant er det bare å stoppe opp og nyte det man ser, og det man velger. Lykke til, du skal se det går nok bra!

    Ha ei flott adventshelg!

    SvarSlett
  3. vakkert bilde, og lykke til med valget ditt ! det går nok bra!

    SvarSlett
  4. Et modig valg!

    Ønsker deg lykke til på veien og en god juletid!

    Oppdaget bloggen først nå. Vil følge den for her var det mye fint!

    Mvh Knut

    SvarSlett
  5. For et fantastisk bilde!Nydelig!
    Og lykke til med din nye tilværelse!

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde! Masse lykke til med nye og spennende oppgåver, høyres gøy ut! Klemmm

    SvarSlett
  7. Så fantastisk flott!:)
    Skulle gjerne gjort et hopp ut av sporet.... kanskje, kanskje.

    Blir spennende følge deg!

    Anita

    SvarSlett
  8. Så sejt! - Det er umådelig vigtigt at lytte og være tro mod sig!
    Ønsker dig alt det bedste med projektet. Jeg tror det bliver SUPER :D

    Klem Dorthe

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)