onsdag 24. september 2014

| KONFIRMANT 2014 |


© www.fotografbeatewillumsen.no



Det er lurt å velge fotografering på en annen dag, enn konfirmasjonsdagen.

Jeg anbefaler alltid at man velger å ta konfirmantfoto en annen dag, enn på selve konfirmasjonsdagen. Konfirmasjonen er ofte en dag hvor alle vil ha en "bit" av konfirmanten, hvor tiden er knapp og gjestene og maten venter.

Når jeg tar konfirmantbilder er det alltid rom for ett ekstra klesskift, slik at konfirmanten også får noen litt mer nøytrale bilder av seg selv, i tillegg til bunad/finstas/dress.


//BEATE

4 kommentarer:

  1. Sett noe så vakkert!!! ditt første portrett her, var bare sååå sinnsykt fnt! bare elsker motlysbilder, tommelen høyt til værs!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anne :) Ja, jeg var heldig her med tidspunkt ift solen og konfirmantens hår som flagret i vinden :)

      Slett
  2. Hei!
    Nydelige bilder! Jeg ble så nysgjerrig på hvor den bunaden er fra...? Så vakker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Lina! Takk :) Jeg er litt usikker på hvor bunaden er fra, men mener å huske at det er en Lundeby bunad :) Jeg fotograferer mange konfirmanter hvert år, så jeg er ikke i stand til å huske hvor alle de flotte bunadene de har på seg kommer fra :P Ha en strålende 17.mai! :)

      //Beate

      Slett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)