tirsdag 28. oktober 2014

| JULEKORTFOTOGRAFERING |

Julekortfotografering lørdag 15. november!

Det er igjen tid for julekortfotografering og i år blir dette i studioet mitt i Heggedal. Jeg setter opp timelister med 20 minutters intervall, så det er lurt å bestille tid i forkant, ellers kan det bli mye venting. Første time er klokken 10.00, neste klokken 10.20, 10.40, 11.00 osv.

Jeg har allerede fått bookinger, så det er lurt å være tidlig ute;)

Pris

Det koster 420,- for fotografering og ett digitalt bilde, til fri privat bruk.
Om man ønsker, er det mulig å kjøpe ekstra digitale bilder til 300,- stk.

Timebestilling

For å sikre deg tid til julekortfotografering, trykke her: TIMEBESTILLING
Husk å oppgi hvilken tid du ønsker deg!

Julekort

Det vil også være mulig å kjøpe julekort, disse får du se eksempler på i studio.

Betaling

Jeg har kortterminal, så du velger om du vil betale med kort eller kontant.

Adresse

Studioadressen er:
Åmotveien 2, 1389 Heggedal

Om du kommer med toget, så går du av på Heggedal stasjon. Åmotveien 2 ligger i Gamle Heggedal Fabrikker, som ligger rett ved siden av stasjonen.

Velkommen!

//BEATE




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)