tirsdag 30. desember 2014

| MAGISK LYS |

Det magiske lyset
Rett etter at solen har gått ned, kommer det magiske lyset. Det varer ikke veldig lenge, så det gjelder å nyte det i den korte perioden det tar før det blir mørkt. I dag gikk jeg tur på kirkegården ved Tanum Kirke, som er "vår kirke". Det er så fredfullt og vakkert der. I dag farget solen himmelen rød på vei ned, og noen av de gamle gravstøttene som har stått der i "evigheter" har en patina jeg blir bergtatt av.

I dag har det vært en dag for ettertanke og refleksjoner. Inn i det nye året tar jeg med meg noen forsetter, ett av de er å se mer til de jeg bryr meg om :)

I morgen er det aller siste dag i dette året og jeg gleder meg til å feire sammen med familie og venner.

Jeg ønsker deg en flott nyttårsfeiring!

//BEATE





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)