fredag 4. mars 2016

GAMMALNORSK SPELSAU

Sauebilder

Om jeg ikke tar feil, så er dette Gammalnorsk Spelsau/gamalnorsk spælsau. De har masse deilig ull, og går ute hele året. 

Disse her er mine "naboer" og jeg digger dem! 

De kommer løpende (luntende er vel mer riktig!) og vil bli klødd når jeg nærmer meg. Jeg har for øvrig slutta å klø de med hendene etter at jeg brakk meg relativt heftig når jeg ved et uhell fikk vanten i nærheten av nesa etter en klø-runde. Nå klør jeg de meg kvister og granbar Uttrykksikonet tongue
Kule er de uansett - lukt eller ikke!
I morgen starter bryllupsesongen for min del og jeg gleder meg til å fotografere årets første brudepar ute i hvitt landskap!
GOD HELG!

NB: Disse bildene er superlekre på veggen, spesielt i en fjellhytte! De kommer snart for salg i EPLA butikken min.

//BEATE 







0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)